Jag behöver tid

Jag känner att jag kan vara ganska avundsjuk ibland.
Inte av kläder, inte av var man bor eller sådant. Eller jo, ibland.
Men det jag önskar mest att jag hade mer utav, som
andra jag känner verkligen besitter, är social kompetens.


Det är inte det att jag inte är social. Det är jag, men på mitt

eget lilla vis. Jag är inte som ett vackert sprakande fyrverkeri
som alla vill stanna till och se på. Skulle vilja vara.

Jag är ganska reserverad och avsaknar det som jag ibland
skulle vilja ha. Att kunna ge de rätta smakråden till vännerna
(och älska att gå från skoaffär till skoaffär) eller att snabbt
kontra med roliga kommentarer vid de rätta tillfällena.

I och med att jag inte är så "hiihihihihiiiii" så får jag istället
se på när andra står som få-nya-kompisar-magneter.
Jag behöver tid. Men det gör att jag missar saker jag
egentligen vill ta del av. Jag tycker det är jobbigt.
Och jag tror folk behöver tid, för att se vem jag verkligen är
då det kan vara svårt att komma fram till mitt inre jag.

Men folk verkar inte ha tid för sådant nuförtiden.


Kommentarer
Postat av: a

nej.. nu finns ju facebook :P

2009-03-24 @ 21:18:52
Postat av: Anonym

du är sötast! <3

2009-03-24 @ 21:19:13
Postat av: tu madre

Tänk att man aldrig själv kan se sin egen lyskraft!

2009-03-25 @ 11:13:30
Postat av: Elisabeth

Jag har all tid i världen att verkligen lära känna dig på djupet, för d tycker jag du är värd gumman <3

2009-03-25 @ 15:03:31
URL: http://starathena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0