Klassisk söndag

Planen är att plugga. Bättre sent än aldrig, typ.
Har inga lektioner imorgon så jag ska göra upp ett eget
schema hade jag tänkt. Minns studiedagar från förr när
Jasse och jag gjorde så ibland. Ordet jag förknippar med
de gångerna är foraminifererna. Kanske bara jag som
minns det;P

Som sagt, idag ska jag åtminstone försöka plugga, komma
igen med vissa saker. Ska diska, bädda om sängen^^ och
kanske baka någonting. Dessutom måste jag försöka lära
mig två olika koreografier till imorgon då jag har dans.

Ångest inför den där tidningen vi skulle varit klara med i
torsdags. Vi pluggade inte så bra i fredags. Jag försökte
ialla fall, men gruppen är så rolig att vara med. Kanske lite
för rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0