Kokande bubblor och glasskartonger

Idag luktade det vår! Det var en skön promenad på en minut till
busstationen när solen strålade så som den gjorde.
Hoppas det inte kommer att snöa något mer, men jag har mina
misstankar. Vet att jag kommer bli deppig som fan om det blir
så. Tål inte kyla på något sätt.

Jag kom på några saker jag tycker om idag. När vi fikade på
teatern idag till exempel så skulle de koka upp tevatten och
ljudet av de kokande bubblorna var så mysigt.
En annan grej jag gillar är sådana där bruna glasskartonger
som inte är så mycket större än ett mjölkpaket. De brukar finnas
i frysboxar i olika affärer. Med glassar i såklart.

Nu ska vi laga lite mat.

Kommentarer
Postat av: mam

Nu vill jag se bilder på dig som Bond-brud!!!

2009-04-03 @ 09:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0