Lycka

Jag är så otroligt glad just nu!
Jag är baota trött och ultraseg men ändå så är jag helt
uppfylld av lyckokänslor. Tänk att Frasse är hemma!
Om det var Doris som inte hade kommit hem så hade man
inte varit lika orolig. Hon tycker om att vara ute och är också
van vid det, - hon skulle komma tillbaka. Men Frasse..
han har aldrig vågat gå ut. Vi har verkligen försökt få honom
att vilja då han älskar att sitta på balkongräcket och spana.

Nu behöver vi inte sätta upp ångest-hittelön-lapparna heller!
Satt med projektgruppen hos Alexis igår och skrev ut en bunt
sådana, men sedan ringde mamma och meddelade mig
den underbaraste av alla nyheter!

Kom hem strax efter 00-slaget och var så glad! Glömde genast
hur blöta fötter jag hade (skor med hål i + slask = blöta fötter).
Frasse är just nu hur gosig som helst, lille vännen.
Älskar honom så otroligt oändligt mycket!

Och tack till vännerna som har brytt sig så mycket!

Bettan: "Åh Shit va skönt gumman! Va glad jag blir!:D"
Wictor: "bra skit! hälsa från mig :)"
Anna: "Åh!!! Va bra :D:D Shit va bra paulis. Skitbra! :*:*:*"
Hannah: "Jaaa :D vad härligt! Så glad för er skull!"

Kommentarer
Postat av: Louie

Vilken lättnad!!! Skönt att ni kan slappna av nu :) puss!

2009-03-28 @ 15:30:52
Postat av: Anonym

har inget vettigt att säga.. men jag vill skriva nåt. HEJ & PUSS och du är så söt. :*

2009-03-29 @ 22:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0