Ren smärta

Vaknat och känner mig helt bortkopplad.
Kan inte inse att han inte är här, han är ALLTID här.
Vad fan är det som händer?
Vi tror att han har trillat ut genom brorsans fönster
som stod öppet en stund igår.
Sprang runt och letade utan framgång med
gråten i halsen.

Det ska bli intressant och se hur bra jag kommer
kunna koncentrera mig i skolan. Tydligen ska två
viktiga inlämningar vara klara idag. Får kanske
nöja mig med G. Just nu bryr jag mig inte ett skit.
Jag är så ledsen, så innerligt ledsen och jag känner
mig helt förstörd. Frasse är en av de jag älskar
absolut mest i hela den här sjuka världen.
Tror jag har nämnt det här förut.
Han är inte bara en katt. Han är min familj och hur
klarar man sig utan den?

Minns när Bettan och jag pratade om katter och om
den gången vi var rädda att Pontus(hennes ena katt)
hade försvunnit. Kommer ihåg att jag sa att jag inte
visste vad jag skulle göra om något hände mina
katter. Det är sant, jag har ingen aning.
JAG HAR INGEN JÄVLA ANING!
Frasse är min bästa vän och bror. Det finns inga ord
som på något sätt kan beskriva hur jag känner mig
just nu.






Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Helvete va läskigt!!! Men inte kan du gå till skolan om Frasse e borta!! Ut å leta! Jag skulle bli helt jävla förstörd om Hampus eller Pontus var borta, så jag vet precis hur du känner det! De är mina bebisar, min familj, mina älsklingar. Jag kan helt seriöst inte leva utan dem! Åh jag blir nästan helt tårögd av det här! Frasse får INTE vara borta!! Kan han inte ha gömt sig på nåt knasigt ställe hemma? Är det långt ner till marken från din brors fönster? Ut å ropa hans namn! Åh du måste uppdatera mig på vad som händer!! :(

2009-03-27 @ 09:08:48
URL: http://starathena.blogg,se
Postat av: moster

Va hemskt, hoppas ni hittar honom snart.

Kraaam!

2009-03-27 @ 19:09:35
Postat av: moster

Va hemskt, hoppas ni hittar honom snart.

Kraaam!

2009-03-27 @ 19:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0