Söderkisen

H e l l o !
Igår ringde pappa mig och frågade om jag skulle vilja bo i
farmor och farsars lägenhet den kommande veckan då de
är i Spanien. I said Yääääz! Ska bli spännande och se hur
jag kommer klara det. Inte för att jag inte kommer göra det,
handlar snarare om hur jag kommer känna inför att bo
själv. Ett trevligt litet experiment.
Men bara för att jag skriver några rader om det känner jag
genast den där lilla rädslan och konstiga känslan som
dyker upp när jag tänker på ett hem utan min familj.
I mitt framtida hem blir jag väl illa tvungen att tapetsera
alla väggar med familjefoton :D Haha, det vore ju något!

Kommentarer
Postat av: mamman

Nu fick jag grav separationsångest!



....

men... kan jag få ditt rum när du flyttar????

Wohoooo!!!!

2009-03-16 @ 14:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0