The Zombies

I torsdags skulle jag på en.. någonting med min käre mor!
Det var inte förrän jag stod utanför självaste Debaser som
jag fick reda på vad det var. Att vi skulle på konsert hade jag
förstått men jag ville inte veta vilken förrän jag kom dit.
När jag ställde mig utanför kunde jag inte hålla mig, så jag
kastade en blick upp mot informationsskylten.
Första tanken: WOW!!!!
.....5/3: The Zombies.....
My friggin god YES!!!! Har aldrig haft en tanke på att de
fortfarande håller igång. De kom under The Beatles tid
skulle jag tro, där på 60-talet. Konstigt att de inte blev
större än de blev för de är otroligt bra! Men visst är de stora..
Mamma bjöd mig på en stor stark och sedan ställde vi oss
längst fram till vänster om mitten eller hur man ska säga.
Det var roligt att se sig omkring för där fanns så många
olika typer av människor. Vi misstänkte att det skulle bli som
på ett annat Beatles-konvent då det har varit vi och folk i
50-65-åldern, men det var en riktig jäkla mix! Fetingkul!

När bandet drog igång.. alltså åh.. De var sjukt bra.
Undrar hur gamla de är nu.. De hade inte varit i Sverige på
45 år liksom. Men ändå höll de måttet som man brukar säga,
om man nu gör det xP

Tack mamma för en hur bra kväll som helst!!
Nu ska lyssna in oss ännu mer på denna underbara
musik!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0