I've got a plan!

Ojojoj, nu har jag mycket att göra!
På fredag ska massor lämnas in, hela tidningen med andra
ord. Alla utkast alltså. Det gäller reportage, utredande
texter, ledare, inledning och bybeskrivning(har jag missat något?).
BlöH! Mycket att stå i som sagt!

Har tänkt ut en liten plan. En ganska ostadig en då jag vet hur jag
kan vara. Men hursomhelst. Jag ska ju ta hål i öronen och under
de sex veckorna jag ska ha de första örhängena så tänkte jag
försöka skippa fester och alkohol helt och hållet. Hur bra som helst
för då kan kroppen helhjärtat koncentrera sig på att läka öronen.
Sex veckor är en ganska lång tid och det borde jag utnyttja.
Med tanke på att jag har ca en miljon skoluppgifter ogjorda så
skulle jag vilja sätta mig ner och klara av dom, en efter en.
Så istället för att låta öronen komma i andra hand tack vare
alkoholintag så kanske jag kan åstadkomma något som i sin tur
kan komma att minska stressen till noll.

What about that? Heja mig säger jag!
Ska fråga mami min om hon vill hjälpa mig litegrann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0