Action

Okej kul.
I skolan när jag skulle fortsätta med buddhismexaminationen
så upptäckte jag att jag inte hade skickat det jag redan hade
skrivit hos farmor till min mail. Panik uppstod. Ringde farmor
och tänkte fråga om hon kunde skicka den till mig men hon
och farfar satt i bilen påväg mot Värmland. Internetet hade de
med sig också. Så jag begav mig på jakt i skolan efter att få
låna någons USB. Såhär blev det: Jag drog från skolan 16:30
till teatern. Slutade 20:30 och åkte till pappa där jag fick farmors
nycklar. Sprang till farmor och la över mitt påbörjade arbete på
det lånade USB:et. Eftersom det inte fanns något internet kunde
jag ju inte arbeta där eftersom deadlinen var 23:59 idag.
Jag hoppade på fyran och åkte hem till Max. Kom fram strax efter
22.
Lämnade precis nyss in ett arbete jag verkligen inte är nöjd med
på något sätt. Känns inte så bra. Dessutom hann jag inte med
att göra läsprotokollet som också skulle in nu. Ryggontet gör sig
påmint och allt är bara BLÄ. Förutom att jag är hos Max då.
Han lagar mat till mig för jag har inte ätit något sedan lunch.
SNÄLL!!!!

Vill passa på att säga grattis till min älskade mami! Hon har fått
löneförhöjning! Är en väldigt stolt dotter!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0