Bring me back a dog

http://www.youtube.com/watch?v=8KO8EqqjI0c&feature=related

Här finns ett klipp från the beloved konsert MAx och jag var på i
torsdags. Stod längst fram, lite til höger och åååhhh...
Bäst bäst bäst bäst!

I följande rader ska jag inte "skärpa" eller sansa mig ett dugg:

Åhhh, älskar IAMX!! Och jag höll i hans hand och jag har en
halv trumpinne och vi fick hans och gitarristens svett på oss
och jag fick ögonkontakt med Chris. Och med gitarristen.
Och trummisen. Och jag ääälskar musiken och det var så
jävla bra!!!!!!!!!! FAN, måste kolla upp deras turnéplan:D
I'm like aaaaaaaah aaamaaagaaad!!

Kommentarer
Postat av: olle

soft. jag tog hans handduk. hade den på handduksdagen :)

2009-05-29 @ 02:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0