Croquet monsieur

Irriterat som ett bi för tillfället.
Sitter med en inlämning men jag får inte fram något bra.
Jag vet att det jag behöver är påfyllning av energi men
jag förmår mig inte att koka ihop något då inspirationen
för närvarande ligger på botten. Finns bara konstiga
grönsaker i kylen och bröd i frysen. Jag skulle behöva
en stor fet kebab. Eller en pizza kanske, mums!
Eller så gör jag croquet monsieur. Enkelt och relativt
snabblagat. Beror mest på det frysta brödet.
Tror jag ska tvinga mig ut till köket igen och få det gjort
så inlämningen kan bli klar någon gång.



Ser kanske inte så gott ut men det är det.


Förresten har jag haft "Sunny" på hjärnan i snart en
vecka. Både roligt och lite småstörigt, kan bara första
versen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0