Det rullar

Några bra saker:

* Jag kan numera ha andra örhängen än de första som jag
nu haft i två månader (minus en dag).

* Jag har fått en supersöt klänning av Louie som hon
sydde i åttan. Mäkta imponerad!!!!

*Det gick bra på dansuppvisningen igår sndag. Var riktigt
roligt! Vi visste inte innan att de skulle hålla på med
rökmaskinen bara. Ibland såg jag absolut ingenting.
Men det var roligt ändå! Trots en del felsteg..

* Var hos kiropraktorn idag. Det är typ.. låsningar eller
upphakningar mellan lederna längs ryggraden och i
vänstra delen av nacken. Inte så farligt som det låter, om det
nu gör det.

*AJUSTE, IAMX på torsdag med Maxiiis!!

Kommentarer
Postat av: Maxiiiis

härligt nu fick man vara med på ett hörn :P

2009-05-19 @ 02:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0