Hemkommen

Jag mår okej och så. Har haft en helt okej kväll men jag fick panik
mitt i folkmassan där vi dansade. Spetsade armbågarna och slog
runt med dom hej vilt för att visa att jag inte är någon att köra över
bara sådär. Även fast jag är ganska liten. Så minus för dansdelen
som betyder mycket för mig. Blev mest bara irriterad och typ ledsen.
Men jag har ju varit med väldigt fina människor och det får förvandlar
minuset till ett stort glimrande plus. Tjohej.

Just nu är jag väldigt trött och vill egentligen bara gå och lägga mig.
Men Jag väntar på My och Max som är på villovägar någonstans.
De var sugna på öl och grejer, det är INTE jag kan jag ju glatt meddela.
Det räcker för mig även fast det inte blev så mycket. Det spelar dock
ingen som helst roll vad det handlar om för mängd.

Det är friggin LJUST därute. Jag önskar mig en kamera.

Och en grej jag har funderat över när det kommer till skolan.. det är typ
några treor som ska få något stipendium för whatever och då krävs
det att man ska vara nominerad av någon för någonting. Kom bara
att tänka på att jag aldrig skulle tro att jag skulle vara en av de nominerade.
Det känns bara så och det är tråkigt.

Mitt huvud alltså. Det känns som att det innehåller en stor jävla dimma.
En tjock dimma som blockerar diverse tankar och känslor. Just NU alltså.
Jag är så trött. Langa kudden. Kom hem mina vänner och älsklingar.
Måste bara g på toa.
Godnatt bloggvärlden eller bara stora världen som inkluderar bloggvärlden
och ALLT annat!

Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0