Sabotage

Såhär ligger det till:
En eller flera anonyma as verkar tycka det är hemskt roligt
att försöka sabotera för Max och mig. De har luskat fram
våra lösenord och tagit sig in på både Max och mitt
konto på helgon. Kul. Sedan har de rotat bland mina mail
och skickat dom till Max vanliga mail. De har därtill skrivit
att "din brud går inte att lita på" "din flickvän är falsk" och
liknande. Jag känner mig riktigt kränkt. Dessutom hade
de tagit bort min ursprungliga presentation där jag hade
efterlyst min borttappade kamera och ersatt med det som
fanns på Max presentation. Sjukt sjukt sjukt.

Men Max och jag har pratat om allting och vi tänker inte
låta det påverka oss mer än det redan har gjort.
Onödigt energislösande är inte vår grej.

Måste tillägga att jag inte raggar runt på helgon.

Kommentarer
Postat av: Louie

Du och Max är fina tillsammans.

2009-05-27 @ 17:31:56
Postat av: Elisabeth

Va fan!!! Vad e d för idioter??!! Vad är meningen med det liksom? Fy fan! Vem kan hata er (underbara, superfina ni) så mycket att man lägger ner tid på sån skit? Shit va upprörd jag blir!! Kolla inloggningen! Personen som har varit inne på er sida har lämnat sitt IP-nr efter sig å ni kan spåra därigenom! Maila helgon-crew å berätta vad som hänt, de kan säkert gräva djupare i det! så här får man bara inte göra!! ><

2009-05-28 @ 16:45:16
URL: http://starathena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0