Stress

Känner mig sämst.
Tre, fyra inlämningar som ska lämnas in på tisdag.
Lärarna tar inte emot någonting efter det.

* Biståndsartikel
* Historiainlämning
* Buddhism
* Läsprotokoll

Yayaya. På G med religionen, men faan då, har mycket kvar efter det.
På torsdag ska massa engelskainlämningar in också.
Jag blir så trött. Kommer bli en jäkligt jobbig och intensiv vecka!
Måste få tag på Linus, måste hitta röst till filurkatten, ska försöka
lära mig två koreografier. Samtidigt så måste jag skärpa mig när
det kommer till sömn och mat. Åh suck.


Kommentarer
Postat av: tös

du kan vara glad att en liten femtonårig tös, som du inte känner, tycker väldigt mycket om din blogg.

2009-05-03 @ 22:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0