Sweet dreams!

Ska till en kiropraktor nästa vecka!! :D:D
Yiiihuuu! Tack mamma för att du fixade det!
Ska äntligen få bukt på problemen jag har
med ryggen. Spelar ingen roll om det är stort
eller litet, nu kommer jag kunna gör något
åt det. AWESOME!

Måste sova nu, förstår inte hur jag kan hålla
ögonen öppna, för det går typ inte.
Ska somna med min älsklingsfrasse<3333
Shit vad han känner av att jag inte har mått så
bra nu under en tid. Han kommer och kramas
hela tiden.

Har typ bara skrivit om massa negativt den
senaste tiden och det är fett trist för jag
brukar luta markant åt det positiva hållet.
Jaja, man måste gå ner sig för att kunna ta
sig upp, right?

Hursomhelst så är det sängen som gäller nu!
Tove sa att vi skulle ses TOLV imorgon så
jag behöver alla sovtimmar jag kan få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0