TRÖTT!

Behöver verkligen komma ut imorgon.

Känner mig så låg hela tiden. Ledsen. Känner som
att jag inte räcker till. Det är så mycket att tänka på
hela tiden och allt händer för guds skull samtidigt,
parallellt med varandra. Mamma ringde mig nyss
och frågade om jag var sugen på något ikväll, hon
var på ICA. Kunde inte svara något annat än nej.
Hade inte heller någon tanke på vad man skulle
kunna äta till middag. Lär bli en toast liksom, hur
näringsrikt är det på en skala? ORKAR inte.
Dessutom så har jag verkligen problem med att
låta någon köpa någonting till mig. Som igår
till exempel. Max och jag var på Myrorna för att han
skulle köpa en skjorta för att slippa frysa. Provade
också en som var riktigt fin och den satt snyggt.
Max ville köpa den åt mig men jag hängde upp den
igen och sa "Nej det är bra. Tack ändå!". Jag kan
inte ta emot. Inte utan att känna mig skyldig till
någonting. Det låter kanske som ett fånigt problem
men det är jobbigt. Både för mig och vissa andra.

Jag är så utpumpad av all konstant stress och det
får mig att må dåligt. Är inte sugen på någonting,
är tröttare än aldrig förr och får dåligt samvete när
någon ens uttrycker sin vilja av att köpa någonting
till mig. Ibland glömmer jag bort att äta. Händer
inte så ofta men hungern liksom springer iväg
då och då. Nu ska jag maila skolanteckningar till
mig själv eftersom jag inte kan skriva ut någonting.
Sedan ska jag dra hem och ta en tupplur.


Kommentarer
Postat av: En hemlig beundrare

Oj det låter som om du åkt på en riktigt klocka av dåligt självförtroende och självkänsla. Det finns alltid dem som tänker på dig, du är inte ensam om det.

Stressen du har påverkar allt i ditt liv nu. En hemlig beundrare, tänker på dig <3



2009-05-08 @ 17:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0