Guldregn

Nää.. Är på dåligt humör nu.

Måste skynda mig. Börjar halv nio med naturkunskap.
Hoppas det blir god mat till lunch.
En grymt bra grej: har så otroligt fina tjejer i min klass!
Har börjat umgås lite mer med en utav dom som jag
inte pratat så mycket alls med under skolgången
fram tills nu. Tovelarv heter hon i min mobil.
Känns bra att det verkar bli bättre på den fronten när
det kommer till skolan. Kändes ett tag som att jag
inte hörde in i någon grupp och att där jag faktiskt
hade min plats började dra sig ifrån mig. Det var så
det kändes alltså. Att jag slutade räknas dit.
Så jag blev så himla glad igår när Ruben sa att jag
är en av dem han vill fortsätta umgås med när skolan
har tagit slut. Blev väldigt rörd.
Åh det känns bra att det är bättre för jag kände mig
ganska ensam i skolan ett tag även fast jag hade
folk omkring mig. Som om jag inte räckte till ungefär.
Vill passa på att poängtera att det inte är någon som
medvetet har varit elak mot mig eller så. Men ändå
har jobbiga känslor cirkulerat inom mig.
Skönt att det har vänt, vi har ju hur kul som helst nu.
Massa guldregn på det! Det finns många braiga
personligheter i klassen har jag märkt och jag vill
i förbifarten här nämna en till utav dem; Louie!
Hon, Tove och jag har en knasig humor men den
är svårslagen=) Sedan har vi Pattie, Anna, Anna,
med flera. Jag tror jag går i världens bästa klass
och jag är glad att jag har insett det innan vi slutar.

Detta inlägg känns dåligt skrivet men jag har inte
så mycket tiiid....

Kommentarer
Postat av: Louie

Åh jag blir så glad. Verkligen verkligen klump i magen glad! Du och Tove är en überskön kombo. Älskar att hon är konstant flummig :D Älskar din tecknad serie humor och alla andra sidor av din klockrena ibland smått weirda humor ^^Ser fram emot att se er pjäs också! <3

2009-05-07 @ 19:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0