Läppstiftsfejden

Det finns ett läppstift som jag absolut bara måste haaaaaa. Typ.
På Åhléns så är det sanslöst dyrt. Jag köpte det ändå och tappade
bort det någon timme senare. Hejdå 220 kronor. Bu. Sådant
händer mig förresten hela tiden nu, sådana där saker som ger
höga klantighetspoäng. Hursomhelst så har jag gått med i Tradera.
Det var flera månader sedan men jag glömde liksom helt bort det.
Tills nu då. Sökte på Rock Violet som läppstiftet så fint heter.
Sweet, hittade det på ungefär en sekund. Utropspriset låg på en
krona vilket var helt okej tänkte jag. Bjöd då högre med 100%!!
Men nu har någon gjort detsamma, dock endast med 50% så
jag måste minst lägga mitt bud på fyra kronor. Fortfarande helt okej
om man jämför med 220(!). Vet inte varför jag köpte det, enda
sen jag började få lön så inbillar jag mig att jag har råd med allt
möjligt. Ja, tills jag tvingades slösa massa pengar på sjukhuset.
Bu igen. Köpte det ialla fall så det är ingen idé att tänka så mycket
mer över just det. Fyra kronor för ett läppstift plus några mynt
till frakten är fortfarande grymt billigt men jag tänker vänta med
att buda nu. I ungefär fem dagar och 18 timmar för då är det
finito! Smart jag känner mig! Det enda problematiska med det
är att jag måste komma ihåg det i fem dagar och 18 timmar.

Men det löser sig!

Hej och hå, vad detta var intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0