Men då har jag sett dig på Skansen

Lätt årets segaste dag. Har inte gjort någonting. Sovit och kollat bloggar.
Är supermegahungrig men jag vet inte om jag kommer få något i mig för
jag har någon blåsa på läppen som gör dunderont.

Men igår hade jag riktigt kul med Louie, precis som väntat. Vi satt på
Söderkällaren ett bra tag och drack öl, supermysigt. Vi pratade med två
brorsor som satte sig bredvid oss. Skrattade i princip hela tiden. Inte för
att de egentligen sa så roliga saker men de var bara.. som de var.
Två goofy killar från Umeå, 25 och 27, som bor tillsammans i stan. Läser
juridik och dansar breakdance och locking på fritiden (i grupp tillsammans
med seriösa 15åringar. Själva kan de inte dansa alls tydligen). Vi pratade
mest om trean på Globala och om Louie är en tuff person eller inte.
Det var skönt för de var verkligen inga sliskiga snubbar eller så.

Sen fortsatte fröken L och jag runt på söder. Var på strålande humör!
Jobbigt bara när jag skämde ut mig för Lilla Persiens vakt vid namn Lo.
Vi åkte till centralen hursomhelst och tog oss till Knast. Dessvärre stängde
de så det var ju ingen idé direkt.. Men då träffade vi några australiensare
och fransmän som vi hängde med istället. Och jag tänkte att det är såhär
det ska vara. Att träffa människor och ha riktigt kul!

Vet inte riktigt när jag kom hem till Max men det var top notch att få
lägga sig och sova. ÄLSKAR att sova. Att vakna är nödvändigt men inte
alltid det roligaste...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0