Avocadonyheter!!

Lystring lystring!

Det här gäller förmodligen alla Coop När:or (hm). Men jag har
just nu endast erfarenhet av den som ligger på Erik Dahlbergs-
gatan. Om den nu heter så. Den ligger på Östermalm där jag
brukar hänga nuförtiden. Där kan man köpa två avocado för
12 spänn, which is friggin awesome! Dessutom är de helt
perfekta. Var därför tvungen att köpa fyra, varav en är
uppäten(yumyum). Det underbara avocadoerbjudandet står
kvar tills den 20e så tiden börjar tyvärr rinna ut!

När jag säger att Östermalm är det nya chill-out-plejset så
menar jag egentligen att det är där alla gubbar och tanter bor
som jag hjälper genom jobbet vilket är hemtjänsten. Därför
läggs mycket av min tid ner på att driva runt i de kvarteren
där borta.

Kommentarer
Postat av: Ness

har inte köpt den än :p

men den verkar as bra :D

2009-09-17 @ 23:43:33
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0