Bra och dålig reklam

Den bästa reklamen på Tv just nu är när det är en kvinna som ska
ta på sig sina strumpbyxor. När de går sönder får hon ett tok-utbrott
och det känns bara så äkta och den där det-var-det-självaste-FAAAN-
känslan som framgår känner jag mig verkligen igen i. Den är väldigt
klockren, diggar den som fan fortfarande.

En annan grej som ska föreställa reklam är den där 118 100 eller vad
det nu är för nummer, minns inte riktigt. Det rösten talar om är att man
kan få svar på vilken fråga man än undrar över genom att skicka
frågan i ett sms till det där numret. Mm ok. Vilken fråga som helst.
Då tycker man ju att de borde glänsa med världens svåraste fråga
i reklamen. Men nej. Frågan de tycker är så svår är "Vem skjöt
John Lennon?" Well daaah! Sånt bör man kunna ändå.

Svar: Mark Chapman.

Kommentarer
Postat av: Louie

Jag gillar den reklamen jag med! Den är fett gammal men det är inte förrän nu som jag har börjat uppskatta den:P haha

2009-09-12 @ 21:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0