Snart..

Imorgon kanske jag ska klippa mig, men jag vet inte alls hur isåfall.
Vill behålla längden för det börjar äntligen bli långt(som jag har väntat!!).
That's a thinker!

Senare imorgon kväll är det fest hos Kelly och hur många globalare
som helst kommer komma. Hoppas det ialla fall! Ska försöka spara
så mycket jag kan på min energi tills dess för nu har jag lyckats dra
på mig en förkylning. Väldigt täppt i näsan just nu och jag måste gå
och hämta papper för annars.. usch.
En dag kvar, en dag.. sen är det helg!

Kommentarer
Postat av: krisse

aw tack så jättemkt! :) haha ja det klippet är guld värt, jag skrattar lika mkt varje gång! :D

2009-09-24 @ 21:20:39
URL: http://bikinipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0