Isbiten

Nu fryser jag som aldrig förr kan jag säga!
Ett täcke kommer inte räcka för mig inatt. Pyjamas, strumpor,
benvärmare och några filtar blir bra till också. Och en katt kanske?
Ska bara fråga Frasse! Saknar min älskade Max!! Han har tur som
är ledig imorgon. Det förtjänar han verkligen som har jobbat åtta
timmar på HSB för att sedan fortsätta på Stadion. Själv börjar jag
om tolv timmar. Har ett mycket enkelt schema så det ska jag nog
klara av men just nu i denna sekund känner jag mig riktigt dålig.
Hoppas det är bättre imorgon för jag vill verkligen jobba. Det är ett
bra jobb faktiskt som jag är glad att få ha. Det gick väldigt bra med
löneförhandlingen apropå det. Jajaja. Behöver sova nu mer än
någonting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0