Make it happen

Men åh! Känner mig inte så bra just nu. Klarar säkert av att gå till de
två tanterna idag men jag vet inte riktigt om de kommer uppskatta
hur mycket jag nyser och snörvlar och snyter mig. Måste ringa och
rådfråga kontoret. Hur det än blir så ska jag ta mig tusan till Kelly
ikväll för jag måste få träffa allihopa igen!

Och imorgon klockan 12 så ska jag kanske vara med i en liten video.
Min pappas kompis Hjalmar har en vän som har skrivit en bok som
handlar om Nicolin Teresia eller vad hon nu hette. En kvinna som
kom till Stockholm, blev prostituerad och bedragerska och kom över
miljontals kronor. Om jag nu har förstått det rätt. Det är tänkt att vi
ska ses imorgon och filma ihop tre små filmsekvenser som ska bli
en reklam. Sedan ska den sändas lokalt i Östersund typ, haha.
Ser det verkligen som en kul grej, hoppas verkligen det blir av nu
bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0