Stackars magen

Somnade till Sex and The City-filmen inatt. Vaknade runt.. jag vet inte,
tidigt någon gång, gick på toa och somnade sedan om igen till Don't mess
with the Zohan. Haha, den är knäpp. Upp igen vid 12! Det första jag
gjorde var att diska och sedan dammsög jag hallen och badrummet där
jag rengjorde golv, toalett och handfat. Under tiden städade mamma i
brorsans rum. Något mer har jag inte gjort idag... förutom att gosa en
massa med älsklingsfrasse såklart. Gud vad den katten dreglar!

Sitter här nu med mitt Oboyglas och börjar fundera över vad jag ska
laga för mat sen. Tror jag ska söka efter något roligt recept med
köttfärs. Har kantareller hemma också som det nog går att göra sås av.
Potatisklyftor till det? Får se.. Mat ska det bli ialla fall, är så förbannat
hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0