Stora steg för lilla mig

Jiiikes, det var verkligen spännande! Max och jag har nu avklarat
säsong fyra (24). Ska strax påbörja den femte!

Igår gjorde vi piroger förresten och det var ganska gott. Måste
bara bli bättre på det där med degen. Mitt tålamod räcker liksom
inte till.. Idag åt vi pasta med köttfärssåsen som blev över från
igår. Riktigt gott var det! Annars då? Jo, mamma och jag har
tvättat tre omgångar, slängt sopor, källsorterat och handlat.
Sedan så har jag börjat ta ner affischer, utklipp och sådant från
väggarna i mitt (tonårs)rum. Big step for Paula!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej,

allt bra? :)



Puss

2009-09-13 @ 20:17:33
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0