Upp å hoppa!

Inatt drömde jag att jag åkte världens roligaste och förmodligen längsta
rutschkana. Jag misstänker att min hjärna blivit inspirerad av Tom Tits-
reklamerna i tunnelbanorna. Det var väldigt roligt men framförallt
mycket befriande! Kändes som att man flög!Den var gjord i silver,
åtminstone såg det ut som det. Max var med och även brorsan.
Drömde även att jag missade en läkartid på grund av rutschkaneåkandet,
inte lika kul.

Nu ska jag till jobbet men ska försöka äta något innan jag beger mig.
Ser fram emot kvällen!

And by the way: var tvungen att slå upp ordet rutschkana på google.
Var väldigt osäker på stavningen då jag aldrig skrivit ordet förut.
Kände inte att det skulle bli rätt med "rushelkana" som jag kallade
det som liten.. och förmodligen fortfarande. Hm...

Kommentarer
Postat av: Jemini ♥

oj, fräckt det låter!

2009-09-14 @ 15:52:58
URL: http://jemini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0