Att brinna för något

Jag vill brinna för något! Det känns som att jag liksom bara lever
på. Det är ju i och för sig bra, att man håller sig vid liv(aaaiight!)
men jag känner att det är något som saknas. Något att brinna för.
Det skulle kunna vara ett intresse, hobby eller kanske att man
vet att man har en förbokad resa som man måste spara in pengar
till. Nu så är det enda jag gör att sova, äta och jobba. Visst har jag
underbara människor i mitt liv men jag behöver något annat också.

Det finns en stor och ståtlig byggnad i Bryssel som är väldigt
vacker. Arkitekten som låg bakom det hela tog livet av sig för att
entrén inte hamnade i mitten då det hade blivit fel på något sätt.
Han måste ha brunnit för det han gjorde! Eller så kanske det var
för att pressen var så ofantligt stark inte vet jag..

Jag vill inte att det ska gå så långt såklart, men jag vill ändå ha
något förutom tanterna på jobbet. Jag vill känna mig engagerad!!


Kommentarer
Postat av: Louie

Spara pengar till London! Du kan behöva ett rejält startkapital när du flyttar dit.

2010-04-14 @ 21:12:20
Postat av: Powi

OM jag flyttar dit!

2010-04-14 @ 23:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0