Framsteg på tomatfronten och mycket mer

Spännande rubrik.

Just nu värmer jag några mackor i ugnen.
Mackor med ost, tomat och salami(!). Har aldrig gillat
salami. Inte paprika heller men nu ska jag plötsligt ha
några skivor gul paprika till. Stora framsteg för den
ganska kräsna mig. Max tycker jag är väldigt kräsen
och kinkig när det kommer till mat.. Då skulle han ha
träffat mig för flera år sedan när jag var liten!

Då gillade jag inte avocado till exempel och nu när
jag har kommit på att det är guld, så kan jag inte leva
utan det. Tomat gillade jag absolut inte heller.. Fy fy
fy. Men jag har även gjort framsteg på den fronten
och det är superbra för mig och de som vill bjuda mig
på middag.

Ska bli spännande med paprikan för jag för jag är
fortfarande lite skeptisk. Men jag tror det kommer
gå bra!

Idag är det Valborg. Grattis kungen som fyller 64!!!!
Hoppas han har fått något jättecoolt. Någon radiostyrd
bil eller lite nya stickers kanske..
Max, Marcus och jag är inte bjudna på något kalas så
vi sticker till Fabriken istället och stampar takten till
Dubstep. Inte helt fel det heller!

Nu ska jag kolla till mackorna och sen måste jag göra
mig i ordning. Ciao.

Kommentarer
Postat av: mostar nabbe micke saphira & äpplet

Ha en super valborg :):!Kraaaam !

2010-04-30 @ 19:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0