Handymen

Nu har de äntligen kommit hit och ska fixa till något i köket.
Nu borrar dom.

Kan inte beskriva hur skönt det är att få vara ledig! Det är
guldvärt, verkligen. Börjar nämligen bli allt jobbigare att gå
till jobbet. Måste direkt poängtera att det absolut inte har
med företaget eller så att göra. Det handlar bara om att jag
är otroligt uttråkad just nu. Inte blir det bättre av att en av
mina tanter blir snurrigare och snurrigare för varje dag och
säger till kontoret att FILIPPA inte har varit och städat där på
minst TRE veckor. Mitt namn är Paula och jag städar var
14:e dag, som alltid.

Jag vet, jag vet, det hör till jobbet. Kunderna är oftast redan
gamla och de blir äldre hela tiden, precis som alla andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0