Så smart

Ojojoj, tvingades att göra om lite i schemat då jag inte
kombinerade mat och Roast på Berns. Det blev helt
enkelt inte så då jag valde att äta i köket istället. Men
jag kom på en lösning! Kan se när de roastar Johan
Glans medan jag ligger här i sängen istället.

Tur att jag föddes med hjärna!

Har börjat gå och lägga mig tidigt förresten, det är
hur bra som helst. Har lyckats med det i åtminstone
tre dagar nu. Eller okej, det har jag egentligen inte.
Har gått och lagt mig vid tolvsnåret eller kanske lite
senare(?) men det har jag betraktat som i god tid då
jag inte börjar så tidigt som de flesta andra på mitt
jobb. I måndags började jag 12 och idag 10:45.
SoftiSh!

Imorgon börjar jag 10 och det tycker jag är tidigt
haha.

Nog med tråkprat. Ska se Roast nu!!
Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0