Silly

"Ska inte ni säga hejdå eller?"- Louie

Träffar Louie ganska ofta. Ibland händer det att hennes pojkvän
Ankan är med. Inte alls lika ofta, har hänt typ tre gånger. Varje
gång när vi säger hejdå så blir det alltid lite små-akward när vi
båda(ankan och jag) tänker "hejdåkram/inte hejdåkram?".
Det är klart att han ska få en så kallad hejdåkram men jag är
mycket kortare än vad han är och eftersom jag är den som
snabbast kommer fram till "svar: hejdåkram" så är det jag som
måste ta det första steget. Ett steg fram och sen, eftersom jag
inte kan växa 20cm på så kort varsel, häva mig upp på tå och sno
armen runt karlstackarn. Och alltid så måste jag säga något
som gör allt värre. Inte för att det här är något som är hur
jobbigt som helst för mig på något sätt men jag måste det ur
mig. Reflektera och ventilera lite liksom..

Egentligen spann jag vidare på det här som fan, men jag tog
bort resten för det var inte så otroligt überintressant som det
ovan.

Som en fin liten avslutning kan jag säga att Louie och Ankan
är två mycket fina personer. Adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0