SOVDAGS

Det där sloth-on-drugs-moodet jag var på häromdagen är
ingenting jämfört med hur jag känner nu. Har jag varit så
här trött förut?
Det ska bli så innerligt skönt att gå och sova!!

I fredags så drog vi ju ut på All Out Dubstep och vi kom
inte hem förrän 7:30 på morgonen. Bilder kommer nog
upp imorgon. Hursomhelst, efter några få timmars sömn
väcktes vi utav min hawaiialarmsignal. Vi skulle vara på
Värmdö hos mormor vid 14:00. Inte mycket sömn direkt.
Efter en trevlig påskafton där borta så åkte vi hem och
filmsuget gjorde sig påmint. Har ikväll sett Precious och
Patrik 1,5. Den förstnämnda var bra men den andra var..
DÅLIG. Tror det om möjligt gjorde mig ännu tröttare.

NU SKA JAG SOVA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0