Sloth on drugs

Aight.
Nu har jag sett en bra film och en mindre bra film.
1. Veronika decides to die. Det var den som var bra
av de senaste två jag såg. Överraskad som tusan blev
jag när Lisa Ekdahls Vem Vet spelades mitt i allt!

2. Tretton. Eller Thirteen. Whatever. Vi såg den med
skolan i typ sjuan eller något. Nu fick jag för mig att
se om den och den har inte blivit bättre sedan sist direkt.

Thomas Dekker, en av skådespelarna från My sister's
keeper, är förresten hur söt som helst. Tihihihihi. Ti. Hi.

Under tiden jag har suttit och stirrat in i denna skärm
så har jag hunnit bli något tröttare. Känner mig som en
sengångare ungefär. En sengångare på mjölk och valium*.
Med det sagt så ska jag nog ta och avsluta här och
vandra in till rummet mitt. Där finns kuddar. Jag gillar
kuddar.





* Kan inte mycket om droger alls men i vänner(:D) så
föreslår Joey att Ross och han ska dricka det, valium +
mjölk, för att de sedan ska ta en tupplur tillsammans.
Förstod då att det måste vara något lugnande. Jag är
så smart, så smart.
För säkerhets skull så googlade jag på ordet valium
och tack vare wikipedia så vet jag nu (fortfarande) att
det är ett lugnande och ångestdämpande preparat.
Nytt för denna gång är att det hör till gruppen
bensodiazepiner. Annat namn för valium: Diazepam.

Hoppas alla antecknar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0