Last Night A DJ Killed My Dog

Måste bara säga att det känns riktigt jävla bra att jag har tagit
tag i mitt liv lite mer.

Har gått runt och varit så otroligt less på att jag inte har haft någon
aning alls om vad det är jag vill. Har inte haft någon ork till mig
själv eller någon annan känns det som.

Nu vet jag något. Ska börja dansa mer, mycket mer och bara
tanken på det ger mig en hel del. När jag kommer börja vet jag
inte, kanske får jag vänta tills hösten.. Hoppas på att jag inte
ska behöva vänta ett helt år bara. Hursomhelst, dansa ska jag
ialla fall, så enkelt är det.

Apropå det... häähähä...
--> På Game idag när Max och jag kollade in lite spel (okej jag
var med inne i affären utan att förstå vad något var ungefär)
och så plötsligt kom det in en viss person som jag kände igen.

Jag: Är det inte....?
Max: Jo
Jag:
Max: Jo, det är det
Jag: Nej det är det inte.. Eller?

Och så höll det på..

Max: Jo men det hör du väl att det är!!

Jag spetsade öronen och lyssnade på när killen pratade med
expediten. När jag hörde att han pratade om globen så stod
det klart för mig. Gick fram till kassan och låtsastittade på
något vid disken. Hur smidigt som helst (not) så fick jag ur
mig: - "jag var där". Det var alltså en från Bounce!!!!
Joe!!!!!
Så vi stod och pratade i en gyllene minut typ. Jag
blev hur nervös som helst och visste inte riktigt vart jag
skulle kolla.. Åh haha, på en vecka har Bounce plötsligt blivit
några slags idoler för mig. Började babbla på om mina
dansplaner och att jag blivit inspirerad av dom. "Bra, det är
det som är meningen!" sa han. Frågade lite om vad de skulle
göra den kommande tiden och han svarade att de nästa vecka
skulle till Portugal, sedan blir det London (mamma och jag
samt Max överväger att åka dit och se Insane The Brain)
och i höst far de till Hongkong! Var också nyfiken på hur
gammal han var när han hade börjat dansa och han sa att
han var 16 när han började med popping. Men lite locking
hade han testat på innan också. Sedan tackade jag för en
otrolig föreställning och gick och ringde mamma.

Ajuste, han önskade mig lycka till med dansen. När jag sa
att jag var 20 så sa han att det var ju perfekt. Sweeeet!


Joe är han i gröna brallor.

http://www.youtube.com/watch?v=he87KfGgMPQ
(Mr. Oizo- Last Night A DJ Killed My Dog)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0