Pärlor

Snacka om att det är hög tid för att sova nu!

Har varit en lugn kväll hemma och det har varit så skönt.
Jag är helt slut trots att jag inte gjort något speciellt.
Det kan i och för sig ha något att göra med att klockan
är 03:27. Kanske.

Pratade nyss med Flykt, det var.. roligt! Och lite jobbigt
för vi kommer alltid fram till att det är hur många dagar
kvar som helst till att vi ska ses. Det är oftast så.
Men det är väldigt fint att ha någonting att längta efter
och se fram emot. För att få tiden att gå lite snabbare
så ska jag gå och lägga mig nu. Ska somna till det
HIMYM-avsnittet jag alltid somnar till och så ska jag sova
ut!

Saknar baronessan förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0