Passa dig annars kanske jag kastar fiskben

Igår kväll somnade jag med Frasse i famnen. Okej igår natt,
typ imorse. Det var inte meningen att jag skulle somna just
då, skulle först sätta igång avsnittet av How I Met Your
Mother som jag alltid somnar till. Men jag råkade blunda lite
för länge och vips så snubblade jag in i drömmarnas värld.
Att jag inte hade tänkt sova just då egentligen tror jag var
en bidragande faktor till att jag drömde obehagligt. Det var
en orolig dröm. Nu när jag tänker på den så var den så
fånig. Men ändå, känslan och stämningen var riktigt creepy.

Stod i kö till toaletten på något ställe, jag vet inte rikigt vad
det var för plats men det spelar ingen större roll. En ganska
kraftig snubbe går ut från en av toaletterna med orange dörr,
han går förbi mig och tafsar på mig medan han går. Jag blev
arg såklart. Så vad gör jag? JO, jag tar ett fiskben(ett sådant
man hittar när man äter fisk ibland och blir glad för att man
funnit innan man råkat svälja det) och kastar det på idioten
som vänder sig om och blir lika arg han. Varför kan man ju
unda över men jag blev iallafall rädd så jag kastade mig
in i ett av wc-båsen och låste. Inifrån hörde jag nån tjej som
sa, - "Vad gott det ser ut!!!" och någon annan som sa "Hon
kanske har bitit på den?
". Jag var rädd därinne på toan.
Min plan var att vänta ut de utanför, men sen började den
där killen försöka bryta sig in i mitt bås. Då vaknade jag
och hade fortfarande Frasse i famnen, det kändes tryggt.

Hade ätit fish 'n' chips till middag och hade hittat ben i fisken.
Tror det kan ha planterat fiskbenkastnings-idén i mitt
undermedvetna. Hur bär sig hjärnan åt för att koka ihop sådant
där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0