U-turn

Det blir inte nån tripp till Göteborg för mig den här helgen.
Har fått en ny kund som jag ska ha på fredagar vilket strulade
till det och därför kunde jag inte åka igår kväll. Men nästa
vecka, då ska jag åka. Tittar på biljetter nu och det är så
mysigt på något vis. Titta på tider och priser, jämföra sj
med swebus och så. Ska beställa ikväll när jag vet hur lång
tid det kommer ta hos nya kunden. Om det blir som jag önskar
så ska jag boka 15:25-tåget, då kommer jag fram 19:22 till
Göteborg.

Har varit duktig och ätit yoghurt till frukost, värsta framsteget.
Tänker verkligen försöka bli lite nyttigare och hälsosammare.
Nyss gjorde jag "massa" sit-ups också. Är verkligen i riktigt
dålig form haha. Men det ska jag nog kunna råda bot på.
Eventually.

Ska göra mig i ordning nu inför jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0