Utan dina andetag

Här sitter jag och gör ingenting.
Eller ja, jag tänker. Och lyssnar på musik som jag trallar med i.
Kent - Utan dina andetag. Fan vilken bra låt.
Lite skillnad från någon minut sedan då jag gjorde situps och
dylikt till Work med Ciara ft. Missy Elliott. Haha. Förra terminen
på dansen så tränade vi styrka till den låten så det är väl därför
jag känner till den, hänger ju inte direkt med i musiksvängarna
nuförtiden.

Har inte så mycket att göra. Mamma och jag var och köpte
Grey's Anatomy season FIVE förut på Buylando. Efter det
köpte vi lite mat och sånt så när vi kom hem så gjorde jag
bruschettas och stekte halloumi till det. Mm, gott. Medan vi
åt började vi titta på Grey's och den håller fortfarande måttet
även om den aldrig kan vinna över Friends, Seinfeld eller 24.

Nu sitter jag här som sagt. På en filt som jag har lagt på golvet.
Pratade nyss med Flykt och åh säger jag bara. På fredag, då ska
jag minsann åka ner till Göteborg för andra gången i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0