Hälften människa, hälften sandstrand?

Det är en sak som jag stör mig på.
Eller okej, det finns flera saker jag stör mig på men det jag ska
berätta om stör mig egentligen inte alls nu när jag tänker på det.
Blir bara lite fundersam.

I tunnelbanan så ser man reklam precis överallt och en av dom
får mig att skriva om det här. Fritidsresor har satsat på att locka
folk med till exempel "Hur vill du minnas nästa vinter?" och sånt.
Självklart har de ställt ut massa bilder också. Bilder på lyckliga
människor som njuter i paradiset. På en av dessa bilder, den
fjärde från vänster, föreställer en man och en kvinna som ligger
på stranden och kysser varandra. Det i sig är inte konstigt men..
vart är hennes kropp? Den är borta. Det är som att hon bara har
ett huvud och en arm. Hajar inte. Det kan ju finnas många
förklaringar.

Hon kanske är nedgrävd till halsen? Hon kanske är hälften
människa, hälften sandstrand. Eller så har hon bara ett huvud
+ en arm. Vad låter troligast?

Ta en titt på den. Jag kanske bara är för trött för att se resten
av kroppen. Nä. Förstår inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0