Kill pink

Har drömt lite jobbigt på senaste tiden.
Förra veckan tror jag det var då jag drömde den konstigaste.

Det första jag minns från den är att jag KNIVhugger en människa
i magen. Jag tror det var i något slags självförsvar, att jag var
"tvungen", men är inte riktigt säker. När jag hade gjort det så
tar denne person sin kniv och börjar hugga mig i benet. Upprepade
gånger ner och upp bland huden och muskelvävnaderna. Det gjorde
förstås inte så ont som det skulle göra i verkligheten men det var
obehagligt och väldigt konstigt. Sen hade jag många fina sår.

Drömakt II
Jag spela något spel. Jag kontrollerade den blåa figuren och
tävlade mot en rosa. Den spöade mig och sen var det min tur att
ta igen. Då kom det upp någon display eller något där jag skulle
skriva vad den blåa figuren skulle göra. Jag skrev "Skada rosa".
Men det fungerade inte, det var för många bokstäver. Jag tolkade
det som att jag skulle skriva på engelska så jag skrev "Kill pink".
What the....

Sen minns jag inte så mycket mer men jag vet att det hände annat
också. Borde man bli orolig? Knivhugg och "kill pink"? Mår jag bra,
är jag fortfarande helt sane?

Kommentarer
Postat av: Louie

Jag är ju ingen utbildad psykiatriker men man kan ju se att tjejen är vansinnig.

2010-12-22 @ 11:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0