Bra och dåligt

Har blivit dålig på att äta igen.
Men bättre på att spara pengar. Har inte gjort mig av med
så himla mycket denna månad faktiskt. Det mesta lär väl
ryka ändå däremot, nu när det är jul och så.
Fast när det gäller maten så har jag kommit ur fas eller hur
man nu.. säger.
På mornarna ligger jag hellre kvar i sängen lite längre än vad
jag "får". Hinner därför sällan med att ordna frukost.
Sen tar jag mig till jobbet och klarar mig oftast utan lunch.
Ibland äter jag på McDonald's, ibland på Burger King men
inte ofta för jag försöker verkligen att hålla i plånboken.
Sen kommer jag hem och det är inte förrän då jag lagar ihop
något.

Alla dagar ser naturligtvis inte likadana ut. Igår bjöd mamma
mig på värsta goda maten till exempel.

Men idag har jag inte ätit mer än en biff och två småpotatisar.
Det var en matlåda över på jobbet nämligen. Pensionärsmat.
Det var inte så gott. Vill nog inte äta biff mer, det känns så
konstigt och.. fel. Hursomhelst, åt det vid.. 15-tiden kanske
så det var ett tag sedan nu. Är verkligen superhungrig men jag
tror inte jag orkar fixa något nu. Den lilla gnutta energi jag
har kvar ska gå åt till att tvätta håret. Då slipper jag det
imorgon bitti vilket betyder att jag kan ligga och dra mig lite
längre! Och så rullar det på igen.. Men jag ska nog försöka
steka ett ägg eller två till frukost. Mmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0