Legend

Åh jag blir bara så trött på allt.
Har varit hos Max hela veckan och det har varit skönt! Måste prata
med en viss någon imorgon om denne är kvar på kontoret när jag
kommer dit på eftermiddagen. Det är något som känns så konstigt.
Olustigt.
Även fast jag har haft det väldigt bra här på "ön" så har jag inte
riktigt kunnat slappna av, på grund av det ovanstående.

Men annars är det bra med mig. Är baotamätt fortfarande och ganska
trött. Bra, för vi ska sova nu.

Var på Myrorna idag och köpte en ljuslykta för 5:-, en skiva i superbra
skick för 20:- och ett sånt där "glassglas" för 15:-. Vad heter det egentligen?
Well well! Tänkte överraska min Mäki med glass med chokladsås och
STRÖSSEL!!! Han verkade uppskatta det :D Nu måste jag hålla i
pengarna. Svårt när jag vill laga massa rolig mat hela tiden.

Förresten, skivan jag köpte var en av John Legend! Har typ aldrig hört
honom men jag har inbillat mig att han ska vara bra. Och det är han ju
faktiskt.



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh härligt att vara mätt :)

Hoppas att det löser sig/löste sig !

2010-02-05 @ 20:51:05
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0