My thunder

Från att inget skulle hända den här veckan så har jag ganska mycket
planerat!

Imorgon ska jag träffa min gamle vapendragare Jasmine! En hur vacker
tjej som helst som lätt skulle bli The World's Next Top Model. Haha, wow
vad fint att säga om någon:P Det jag menar är att hon verkligen är
skönheten själv och även på insidan. Så jag har haft tur kan man säga!

torsdag ska jag.. ja.. somna tidigt eller något. Ser verkligen fram
emot det, veckans höjdpunkt!!!! I know, riiight.

fredag efter jobbet så ska jag fika med Ludwig.

lördag ska vi storstäda hemma innan moster kommer med pojkvän
och valp. Det som nästan är bäst med att få besök är att man måste
städa innan. Vi borde få besök oftare! Lägenheten behöver besök.
Och efter att de har varit här några timmar så ska valpen lämnas kvar
till hundvakt mamma och vidare åker moster, hennes pojkvän, Max
och jag. Vi ska på kryssning!

söndag ska vi alla vila och rita hjärtan och på

Måndag fyller jag åååår!! AIK fyller också år då. They are totally
stealing my thunder!

Kommentarer
Postat av: Malin :-)



:o) det blir kalas ! see u tomorrow ;)

2010-02-12 @ 19:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0