Eyes on fire

Är riktigt trött.
Vill och ska sova strax. För en gångs skull kanske jag ska lägga mig
och läsa. Måste bli bättre på det.
Förresten så fungerade det inte så bra igår, det där med att inte tänka
negativt under danslektionen. Det som ska vara en kul grej liksom.
Känner på mig att det kommer gå bättre bara jag får öva öva öva.
Men igår ville jag stundtals bara gå därifrån.

Idag hade jag en mycket lugn och kort dag på jobbet. Skönt. Synd
att det var så kallt bara. Och kallare ska det bli talade en dam om
för mig. Mmm, härligt, can't wait.

http://www.youtube.com/watch?v=LAxCqlU-OAo
Här är en låt som jag har fastnat för på sista tiden. Upptäckte den
förra måndagen på dansen. Den är tydligen med i Twilight men det
är bara en liten parentes! Den är fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0