IS

Den här dagen har verkligen varit isande kall. Imorse trodde jag
nästan att jag skulle dö. Nästan. När det är så kallt som det var
idag så känns det som att man andas en kniv, hur konstigt det än
låter.

Men dagen har ändå varit bra. Minus minusgraderna.
Nu är jag väldigt hungrig och funderar på att köpa mig en pizza
från Lilla Harem eftersom alla andra tydligen är så mätta.. trist.

Förresten har spelpaula vaknat till liv. Nu snackar jag sådana där
spelautomater. Kan inte tänka på något annat!!!
Okej, så illa är det inte. Det är lugnt. Har spelat en gång med
pappa. Satsade 20 spänn och vann 100! Efter det har jag känt
mig lite extra dragen till pizzerior och krogar. Nytt år och en ny
Paula! Waaaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0