LUWI!



Idag fyller denna sockersöta tös TJUGO år! Det är ju helt insane!
We are growing up!.. Okej, man behöver ju inte överdriva, men vi är
inte tolv längre precis. Tack och lov.

Anyway! Louiegirl är en av mina absoluta favoritmänniskor, det finns
ingen som är som hon. Ingen. Vi blev vänner i tvåan på gymnasiet
och jag är så otroligt glad för det. Hon har ställt upp som bara den
för mig och jag hoppas hon känner att jag är där för henne också
om det skulle vara någonting, vadsomhelst. Nu när vi har slutat skolan
så har vi gått och blivit kollegor istället på HSB omsorg. Bra för mig!!
I mars åker vi med min käre mor till London och det ska bli riktigt
kul det med!


Man har alltid roligt med denna fröken! Hon har en viss humor som
jag verkligen älskar. HAHA, kan inte ens förklara den. Men ja, vet
ingen annan som skulle köpa små läskiga gummibebisar till en bara
sådär. Ingen hajar grejen men jag tycker det är kalaskul.



GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA LOUIE!! <3


Kommentarer
Postat av: Louie

Jag såg inte det här förrän nu! Vilken underbar födelsedagspresent!!!! Kan inte sluta le :D

Jag ser lite ut att vara 12 på första bilden dock. Bortsett mina boobies som jag inte hade då. Sidospår.



TACK!!! Du är så fin Paula! Jag är så tacksam för alla fina minnen jag har med dig and there's more to come!



London baby yeah!! Hsb also baby yeah!

2010-01-30 @ 22:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0