Recap

Herregud!! Lång dag på jobbet för att vara en halvtidsarbetarmyra!
Har inte ätit något på hela dagen vilket har förlängt tiden på något
vänster. Åtminstone så känns det så.

Härnäst är det middag som gäller och jag tror jag ska slå på stort
med Louie och äta på Indian Garden. Det var längesedan!
Efter det är det dags för terminens andra danslektion och det ska
också bli kul. Fick lite panik förra gången och tyckte att jag var
dålig på allt vi gick igenom men nu ska jag strunta i sådana dumma
tankar. Tänkte i föregående mening skriva "för jag är bra" men så
tänkte jag att jag inte skulle överdriva men what the heeelll paula,
du ÄR bra. Däremot ska jag inte börja skriva om mig själv sådär i
tredje person, that's just weird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0