Shoreline

När jag tänker på studenten ibland så känner jag mer sorg än
glädje. Inte för att jag inte vill gå vidare i mitt liv men det känns
som att jag missade hela studenten. Det var ingen rolig tid då,
jag var ganska off där ett tag.

Däremot så hade jag världens absolut bästa studentmottagning.
Den vill jag gärna tillbaka till! Någon gång kanske det dyker upp
lite bildbevis här från när jag satt på motorcykeln. Åkte också.
Faktiskt. Snacka om att det var en upplevelse!
Så hela studenten missade jag ju inte. Men slutskivan var
stundtals en katastrof. Så jag kunde inte riktigt slappna av den
kvällen. BLÖH. Det var min kväll, och en person sabbade den
för mig. Denne har bett om ursäkt så det är ingen fara så men
just DÅ var det det.

Är det en slump att Shoreline började spelas nu på Spotify?
Det var låten jag sjöng inför alla. Har nog aldrig varit så modig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0